خرید عمده دستکش ایمنیخرید و استعلام قیمت عمده دستکش کار از نظر اقتصادی برای بسیاری از کسب و کارها و صنایع به صرفه خواهد بود. زیرا دستکش‌های صنعتی به دلیل شرایط کاری خاص، خیلی زود خراب می‌شوند و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. فروشگاه ابزاری ها در زمینه فروش عمده انواع دستکش ایمنی فعالیت دارد. در این مقاله می‌خواهیم درباره قیمت دستکش کار عمده و شرایط خرید آن از ابزاری ها صحبت کنیم.

مسئولیت کارفرما در خرید دستکش کار عمده

شما به عنوان یک کارفرما وظیفه دارید که دستکش ایمنی مناسب را برای کارگران خود تهیه کنید؛ از آنجا که تعداد کارگران در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی زیاد است، خرید عمده دستکش کار در این زمینه می‌تواند در هزینه‌های شما تا حد زیادی صرفه‌جویی کند. مهمترین وظایف کارفرمایان در قبال تهیه دستکش کارگری عبارتند از:

  • تهیه برگه‌های MSDS برای مواد خطرناک موجود در محل کار
  • بررسی تطابق ویژگی‌های دستکش ایمنی با برگه‌های اطلاعات ایمنی مواد
  • اطلاع از دستورالعمل‌های استفاده از دستکش کار
  • اطلاع از ریسک‌های ناشی از پوشیدن دستکش کار
  • رعایت دستورالعمل‌ها برای انبار کردن دستکش‌های عمده
  • نظارت بر استفاده منظم از دستکش‌ها توسط کارکنان

پخش عمده انواع دستکش ایمنی

فروشگاه ابزاری ها امکان خرید دستکش کار عمده را برای مشتریان سازمانی خود فراهم کرده است تا بتوانند انواع دستکش ایمنی را از این طریق تهیه کنند. در حال حاضر امکان فروش عمده دستکش ایمنی که در ادامه معرفی می‌شوند، برای شما فراهم شده است که برای سفارش آن تنها کافی است فرم موجود در همین صفحه را پر کنید.

قیمت عمده دستکش چرمی و کف دوبل

در صورتی که کارکنان و کارگران شما در محیط‌هایی کار می‌کنند که میزان حرارت بسیار زیاد است؛ می‌توانید با خرید عمده دستکش چرمی و کف دوبل، از دستان آن‌ها در برابر گرما محافظت کنید. این نوع از دستکش‌ها در برابر تعریق هم بسیار مقاوم هستند و می‌توانند بدون ایجاد اختلال در عملکرد کارکنان، امنیت آن‌ها را تضمین کنند.

خرید عمده دستکش جوشکاری کار

سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که در زمینه جوشکاری در زیر آب یا ساختمان‌سازی فعالیت می‌کنند؛ به طور قطع به خرید عمده دستکش جوشکاری نیاز پیدا خواهند کرد. ما در فروشگاه ابزاری ها امکان خرید انواع دستکش هوبارت ساق بلند و ساق کوتاه را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید ایمنی کارگران را در برابر پرتاب جرقه یا در حین جوشکاری آرگون حفظ کنید. برای خرید دستکش جوشکاری آرگون ساق کوتاه بر روی لینک درج شده کلیک کنید. تعدادی از محصولات این نوع از دستکش را در ادامه میتوانید مشاهده کنید. برای مشاهده تمامی محصولات موجود نیز بر روی دکمه پایین لیست محصولات کلیک کنید.

فروش عمده دستکش ضد برش

همه صاحبان باغ‌ها، آرایشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها برای حفاظت از ایمنی دستان کارکنان خود در برابر اشیا برنده و تیز، موظف به خرید عمده دستکش ضد برش کار هستند. این نوع از دستکش‌ها دارای بافت مقاومی هستند که در برابر بریده، پاره و سوراخ شدن مقاوم است.

خرید عمده دستکش قصابی

افرادی که کشتارگاه‌ها یا رستوران‌ها را مدیریت می‌کنند، می‌توانند با خرید عمده دستکش قصابی، ضمن حفاظت از ایمنی کارگران خود، بهداشت محیط را هم به خوبی فراهم کنند. این نوع دستکش‌ها دارای بافت فلزی هستند و در برابر ضربات ناگهانی چاقو یا ساطور به خوبی مقاومت می‌کنند.

قیمت عمده دستکش کف مواد

در بسیاری از موارد به دلیل حساس بودن کار، نیاز است در خرید عمده دستکش ایمنی، ضد لغزش بودن آن را در نظر داشته باشید. در این صورت پیشنهاد ما به شما خرید دستکش کار کف مواد است که می‌تواند در بسیاری از صنایع مانند نصب داربست‌ها، کارخانه‌های تولید باتری و پتروشیمی مفید واقع شود.

مزایای خرید عمده دستکش کارگری

دستکش کار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ایمنی در شرایط مختلف است که برای مهار کردن آسیب‌های متفاوتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل خرید دستکش کار عمده برای شما به صرفه‌تر خواهد بود و از نظر اقتصادی توجیه بهتری دارد. مهمترین مزیت‌های خرید دستکش کار به صورت عمده عبارتند از:

  • داشتن صرفه اقتصادی
  • امکان استفاده برای کلیه کارگران
  • داشتن سایزهای مختلف
  • عدم نیاز به خرید دستکش جدید به مدت طولانی
  • تامین نیاز کارخانه‌ها و کارگاه‌ها

نکات مهم در خرید و نگهداری از دستکش کار عمده

در زمانی که دستکش کار را به صورت عمده و در حجم زیاد خریداری می‌کنید، باید نکاتی را در زمان خرید آنها و نگهداری این محصولات در نظر داشته باشید. برای مثال در زمان خرید دستکش کارگری عمده باید دقیقا نوع و تعداد دستکش‌های موردنیاز خود را تعیین کنید تا تامین کننده بتواند همه چیز را بر اساس نیاز شما آماده کند. علاوه بر این، پس از تحویل گرفتن دستکش‌های کار باید آنها را در محیطی نگهداری کنید که دارای شرایط زیر باشد:

  • محیط نگهداری از دستکش‌های ایمنی نباید بیش از حد گرم باشد
  • دستکش‌های ایمنی را در محیطی با دمای خیلی پایین نگهداری نکنید
  • دستکش‌های ایمنی را از بسته بندی خارج نکرده و به طور مستقیم بر روی هم نگذارید
  • محل نگهداری از دستکش‌های ایمنی باید کاملا خشک و به دور از رطوبت باشد
  • دستکش‌های کار را از تابش مستقیم نور خورشید دور نگه دارید
  • اجسام تیز یا سنگین را بر روی بسته بندی‌های دستکش ایمنی قرار ندهید

خرید عمده دستکش کار از تولیدکننده

یکی از کارهایی که از نظر اقتصادی برای کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و سایت‌های ساختمانی به صرفه است، خرید دستکش کار عمده از تولیدکننده خواهد بود. به این ترتیب شما به طور مستقیم به منشا اصلی وصل می‌شوید و هیچ واسطه‌ای در مسیرتان نیست؛ در نتیجه قیمت دستکش کارگری عمده بسیار ارزان‌تر می‌شود و محصولات هم زودتر به دست شما خواهند رسید. علاوه بر این، می‌توانید بر اساس نیاز خود، سفارش تولید دستکش‌های ایمنی با استانداردهای گوناگون را بدهید و نگرانی از بابت ناقص بودن بار نداشته باشید. ما در ابزاری ها به عنوان تولیدکننده انواع دستکش ایمنی فعالیت داشته و این محصولات را با کیفیت بالا و بر اساس نیاز شما ارائه می‌دهیم.

قیمت عمده دستکش کار

به طور کلی قیمت عمده دستکش ایمنی بر اساس عواملی مانند نوع دستکش، جنس روکش، زمستانه یا تابستانه بودن، جنس کفی، میزان مقاومت در برابر عوامل آسیب زا و سایز آن مشخص می‌شود. این عوامل بر روی قیمت عمده فروشی دستکش کار هم تاثیر دارند؛ اما در نهایت خرید عمده دستکش ایمنی مهندسی برای کارفرمایان مقرون به صرفه تر است. زیرا در این صورت می‌توانند حجم زیادی از نیازهای خود را به صورت یکجا تامین کرده و تا مدت‌ها نیازی به خرید دستکش‌های تازه با قیمت‌های جدید پیدا نکنند. برای خرید دستکش کار به صورت عمده در اصفهان به لینک “فروش عمده دستکش کار در اصفهان” مراجعه فرمایید.

استعلام قیمت یا سفارش محصول

شرایط خرید عمده دستکش کار از ابزاری ها

مشتریان سازمانی ابزاری ها می‌توانند با توجه به نیازهای خود، مدل دستکش ایمنی موردنظر را انتخاب کرده و تعداد موردنیاز را هم مشخص کنند. پس از آن باید فرم سفارش خرید عمده دستکش کار را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و سفارش را نهایی کنند. در صورتی که مدلی با ویژگی‌های موردنظر شما در فروشگاه ابزاری ها موجود نبود، تنها کافی است با ما تماس بگیرید و نیازهای خود را بیان کنید تا ما بتوانیم بر اساس نیازهای سازمانی، بهترین مدل دستکش را برایتان تولید کنیم. در این صورت زمان و هزینه موردنیاز برای تولید دستکش مدنظر شما تعیین شده و در نهایت محموله، به مکانی که شما تعیین می‌کنید، ارسال خواهد شد.

فرم فروش عمده

سوالات متداول

قیمت دستکش کار عمده چقدر است؟

قیمت دستکش کار عمده بر اساس تعداد موردنیاز و نوع دستکش تعیین می‌شود. همچنین در صورت نیاز به تولید دستکش‌های خاص، هزینه این کار به صورت جداگانه برای شما محاسبه خواهد شد.

آیا در خرید دستکش کار عمده، دستکش‌ها از سایزهای مختلف وجود دارند؟

در صورتی که نیاز به وجود سایزهای مختلف از دستکش‌های ایمنی در محموله خود داشته باشید، باید این موضوع را در زمان ثبت سفارش به کارشناسان ما بگویید. در این صورت، بسته بندی دستکش‌ها به گونه ای انجام می‌شود که سایز موردنیاز شما تامین شود.

هزینه ارسال در زمان خرید عمده دستکش ایمنی بر عهده چه کسی خواهد بود؟

هزینه ارسال دستکش‌های ایمنی، به عهده خریدار است.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *