تولید و فروش دستکش چرمی جوشکاری

خرید دستکش چرمی جوشکاری نسوز یکی از مهمترین کارهایی که صنعتگران فعال در این زمینه باید انجام دهند. زیرا با خرید انواع دستکش جوشکاری چرمی می‌توان از دست‌ها در برابر جرقه‌ها و حرارت ناشی از جوشکاری محافظت کرده و به این ترتیب مانع از آسیب دیدن آن‌ها شد. ما در فروشگاه ابزاری ها امکان خرید دستکش نسوز جوشکاری را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما فراهم کرده‌ایم. برای ثبت سفارش تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

بهترین ماده برای ساخت دستکش ایمنی جوشکاری چیست؟

در حال حاضر چرم طبیعی گاوی بهترین ماده در تولید دستکش ایمنی جوشکاری است که مقاومت بالایی در برابر حرارت از خود نشان می‌دهد.

مزیت خرید دستکش جوشکاری از ابزاری ها چیست؟

کلیه دستکش‌های ایمنی جوشکاری که در فروشگاه ابزاری ها عرضه شده‌اند، بر اساس استانداردها ساخته شده و از بهترین مواد در تولید آن‌ها استفاده شده است. همچنین قیمت دستکش جوشکاری در ابزاری ها بسیار مناسب است.

انواع دستکش چرمی جوشکاری از نظر سایز

در زمان خرید دستکش نسوز چرمی جوشکاری باید با انواع این مدل دستکش کار آشنا باشید تا بتوانید مناسبترین گزینه را برای خود خریداری نمایید. بر اساس اندازه ساق، انواع دستکش کار جوشکاری به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • دستکش چرمی جوشکاری نسوز ساق بلند که تا ساعد یا آرنج را می‌پوشاند و در مواردی استفاده می‌شود که حرارت بالاست و احتمال پرتاب جرقه وجود دارد.
  • دستکش چرمی نسوز جوشکاری ساق کوتاه که معمولا تا مچ را پوشش می‌دهد و برای استفاده‌های خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. دستکش جوشکاری ساق کوتاه دارای انعطاف پذیری فوق العاده‌ای است و امکان حرکت انگشتان را به راحتی فراهم می‌کند.

بر اساس جنس دستکش هم انواع دستکش چرمی نسوز جوشکاری در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که یکی از پرکاربردترین آن‌ها، دستکش چرمی جوشکاری است. انواع دستکش کار تمام چرم جوشکاری، دارای مقاومت زیادی در برابر حرارت هستند و به همین دلیل مانع از آسیب دیدن پوست دست خواهند شد.

شما می‌توانید برای خرید دستکش کار چرمی از انواع مدل‌ها، بر روی لینک درج شده کلیک کنید. در کنار این موارد، امکان خرید دستکش ایمنی جوشکاری بر اساس نوع جوش هم وجود دارد که از این نظر، این نوع از دستکش‌های کارگری را به دو دسته دستکش جوشکاری نسوز آرگون و دستکش جوشکاری CO2 تقسیم بندی می‌کنند.

مزایا دستکش چرمی مناسب جوشکاری

  • محافظت از دستان در برابر پرتاب جرقه‌ها
  • جلوگیری از آسیب دیدن دست‌ها در برابر پرتاب فلزات داغ
  • محافظت از پوست دست و انگشتان در برابر حرارت ایجادشده در اثر جوشکاری
  • دارای بدنه ضخیم و انعطاف پذیر برای حرکت راحت انگشتان
  • جلوگیری از عرق کردن دستان در حین کار

دستکش جوشکاری هوبارت چیست؟

دستکش جوشکاری هوبارت یکی از پرکاربردترین انواع دستکش ایمنی چرمی است که با استفاده از چرم طبیعی گاو ساخته می‌شود و در برابر حرارت و جرقه بسیار مقاوم است. این نوع از دستکش جوشکاری آرگون معمولا دارای یک آستر پارچه‌ای است که از تعریق دستان جلوگیری کرده و باعث انعطاف پذیری بیشتر دستکش ایمنی می‌شود.

علاوه بر موارد فوق از الیاف طبیعی برای ساخت دستکش ساق بلند جوشکاری هم استفاده شده که مانع از ایجاد حساسیت بر روی پوست دست‌ها می‌شود. مزیت خرید دستکش هوبارت جوشکاری، خاصیت ضدلغزش آن‌ها است که امکان کار با اشیا در ابعاد و اندازه‌های مختلف را فراهم می‌کند. برای خرید دستکش کار از نمونه‌های دیگر هم می‌توانید بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

ویژگی دستکش چرمی مخصوص جوشکاری

  • مقاومت بالا در برابر حرارت
  • دارای لایه‌های چرمی‌
  • ساخته شده از لایه‌های تقویت شده در قسمت کفی و رویه
  • ساق بلندتر در مقایسه با دیگر انواع دستکش ایمنی
  • ساخته شده بر اساس استاندارد‌های بین المللی EN407 و EN388
  • دارای انعطاف پذیری بالا برای انجام کار‌های ظریف

کاربرد دستکش جوشکاری نسوز هوبارت

دستکش کار هوبارت جوشکاری را می‌توان یک نوع دستکش چندمنظوره دانست که علاوه بر عملیات جوشکاری، می‌تواند در انواع کارگاه‌های آهن‎بری، سنگ بری، نانوایی، شیشه گری، صنایع فولاد، پتروشیمی‌ و CNC استفاده شود.

این مدل دستکش ایمنی هم در برابر نفوذ حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و هم لایه‌های تقویت شده ای دارد که در برابر برش هم مقاوم هستند. علاوه بر این، به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر سایش، برای انجام کار‌های سنگین و خشن یا جابجایی وسایل با وزن زیاد، بسیار مناسب خواهد بود.

انواع دستکش چرمی جوشکاری از نظر کاربرد

امروزه با توجه به گسترش کاربرد جوشکاری در صنایع مختلف، روش‌های متفاوتی برای جوشکاری وجود دارد که هریک از آن‌ها دما و شرایط کاری متفاوتی دارند. به همین دلیل نیاز است که در زمان خرید دستکش جوشکاری دقت داشته باشید که با شرایط کاری شما همخوانی داشته باشد. بر این اساس دستکش‌های ایمنی هوبارت در سه دسته قرار می‌گیرند که عبارتند از:

  • دستکش TIG جوشکاری

این مدل دستکش جوشکاری معمولا از پوست بز ساخته شده و در برابر دما‌های بسیار بالا مقاوم است؛ زیرا جوشکاری TIG بر اساس قوس الکتریکی انجام شده و نیاز به دستکشی دارد که در اثر پاشش جرقه‌ها سوراخ نشود. از سوی دیگر انعطاف پذری فوق العاده دستکش جوشکاری TIG آن را برای انجام کار‌های دقیق مناسب ساخته است.

  • دستکش MIG جوشکاری

دستکش ایمنی جوشکاری MIG در مقایسه با TIG دارای ضخامت بیشتری بوده و تعداد لایه‌های زیادتری در قسمت‌های داخلی و رویه آن تعبیه شده اند؛ زیرا دمای جوشکاری در این حالت بسیار بیشتر است. علاوه بر این در ساختار این مدل دستکش ایمنی جوشکاری هوبارت، از چرم بز، آهو و گاو استفاده شده که ضمن داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت، در مقابل سوراخ شدن هم مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

  • دستکش استیک جوشکاری

دستکش جوشکاری استیک در مقایسه با دیگر انواع دستکش ایمنی هوبارت، دارای مقاومت بیشتری در برابر حرارت است و معمولا از پوست گوزن یا خوک ساخته می‌شود؛ به همین دلیل قیمت دستکش جوشکاری استیک در مقایسه با دیگر انواع این محصول، بالاتر است. از این مدل دستکش می‌توانید در محیط‌های خیس و روغنی هم استفاده کنید.

تولید انواع دستکش نسوز جوشکاری از نظر جنس آستری

دستکش ایمنی جوشکاری معمولا از چرم ساخته می‌شود تا بتواند در برابر حرارت به خوبی مقاومت کند؛ اما برای آستری یا پوشش آن از مواد دیگری استفاده شده که هریک در دما‌های مختلفی مناسب هستند. از این منظر می‌توان انواع دستکش ایمنی هوبارت را در دسته بندی زیر قرار داد:

  • دستکش ایمنی با پوشش Thermosock برای محافظت از دستان در برابر دما‌های بالا یا پایین
  • دستکش ایمنی دارای آستری Thinsulate یا عایق برای محافظت از دستان در دما‌های بسیار بالا
  • دستکش ایمنی جوشکاری با آستری Pile که ترکیبی از کتان و پنبه است و یک دستکش بسیار نرم و انعطاف پذیر را ایجاد می‌کند.
  • دستکش ایمنی هوبارت با آستری فوم که یک سد هوایی است و مانع از نفوذ هوای خیلی سرد یا خیلی گرم به دستان می‌شود.
  • دستکش ایمنی جوشکاری با آستری Kevlar که به عنوان پوشش همه کاره شناخته می‌شود و در برابر حرارت و برش مقاومت دارد.
  • دستکش جوشکاری با پوشش پشم که برای کار در محیط‌های مرطوب مناسب است.

تولید دستکش مقاوم در برابر جرقه

یکی از پرکاربردترین انواع دستکش ایمنی هوبارت، دستکش مقاوم در برابر جرقه است؛ این مدل دستکش ایمنی مقاومت زیادی در برابر سوراخ شدن با مواد داغ و مذاب از خود نشان می‌دهد. بنابراین اگر در حین جوشکاری، جرقه به دست شما بپاشد، دیگر نگرانی از بابت سوختن پوستتان نخواهید داشت. در ساختار این مدل دستکش ایمنی هم از چرم‌های مقاوم در برابر مواد داغ استفاده شده تا در اثر مجاورت با حرارت و جرقه‌ها، پوسیده یا سوراخ نشوند.

تولید دستکش چرمی جوشکاری در شرایط خاص

  • دستکش پارچه ای که از پارچه‌های نسوز با نخ‌های مقاوم در برابر حرارت ساخته شده و برای کارهایی با میزان جرقه یا حرارت کم مورداستفاده قرار می‌گیرد.
  • دستکش فلزی که دارای روکش آلومینیومی‌ یا الیاف فلزی خاصی است و آتش نشان‌ها، جوشکاران لوله‌های گرمایی و تعمیرکاران از آن‌ها استفاده می‌کنند.
  • دستکش سیلیکونی که دارای سطح ضخیم و نازک است و می‌تواند ضمن پیشگیری از آسیب‌های واردشده، تا حد زیادی دقت کار را هم افزایش دهد. این مدل از دستکش کار جوشکاری سایز انعطاف پذیری دارد و افراد می‌توانند بدون محدودیت از آن استفاده کنند.
  • دستکش ایزوله که از لایه‌های مقاومت در برابر حرارت ساخته شده و مناسب کار با مواد مذاب، لمس اشیا فلزی بسیار داغ یا جابجا کردن وسایل داغ شده است.

دستکش چرمی نسوز جوشکاری

باید بدانید که شرایط کاری برای دستکش مخصوص جوشکاری دشوار است و عدم رعایت استانداردها در تولید این دستکش می‌تواند منجر به ایجاد خسارت‌های جدی شود. به همین دلیل دستکش مناسب جوشکاری باید بر اساس استانداردهای مختلفی مانند ANSI Z49.1 و EN407 ساخته شود که نشان‌دهنده سطوح حفاظتی مختلف در برابر شعله، جرقه یا حرارت مستقیم است. علاوه بر این، برای کاربردهایی که دمای آن‌ها بسیار بالاست یا دست‌ها برای مدت طولانی در معرض حرارت هستند، نیاز به استفاده از متریال دیگری برای تقویت لایه‌های این دستکش‌ها وجود دارد.

همچنین برای دستکش‌های چند منظوره از استاندارد EN 388:2016 استفاده می‌شود؛ زیرا این مدل از دستکش کار جوشکاری باید در برابر برش، جذب رطوبت یا سوراخ شدن مقاومت زیادی نشان دهد. برای مثال برای کارگران ساختمانی، استفاده از دستکش‌های چندمنظوره توصیه می‌شود؛ زیرا این افراد کارهای مختلفی مانند برش سنگ و کاشی، نصب درب و پنجره، برش تیرآهن‌ها، کوتاه کردن میلگردها و … را انجام می‌دهند و دستکش آن‌ها باید به گونه ای طراحی شود که نیاز به تعویض در حین کار نداشته باشد.

تولیدی دستکش چرمی جوشکاری

در صورتی که به دنبال بهترین قیمت دستکش کار جوشکاری هستید، پیشنهاد ما خرید مستقیم از تولیدی است. ما در ابزاری ها تولیدکننده انواع دستکش کار هستیم و می‌توانیم محصولاتی را با مشخصات دلخواه شما تولید کنیم. در نتیجه بهترین قیمت دستکش جوشکاری را ارائه خواهیم داد و برای افرادی که به دنبال خرید عمده دستکش کار هستند، یک تخفیف ویژه در نظر خواهیم گرفت.

اصول دوخت و تولید دستکش نسوز چرمی جوشکاری

با توجه به نوع کاربرد و جوشی که از دستکش جوشکاری استفاده می‌شود، اندازه ساق آن متفاوت بوده و بین 30 تا 40 سانتی متر است. علاوه بر این، دوخت قسمت‌های مختلف دستکش از نوع سه بخیه است؛ به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی دارد و به راحتی پاره نمی‌شود. نخ کولار که در دوخت دستکش کار جوشکاری استفاده شده، حالت ضد اشتعال و مقاوم در برابر حرارت دارد که در اثر افزایش دما مقاومت خود را از دست نداده و شل نمی‌شود. همچنین باید در دوخت دستکش‌های جوشکاری، از آستری‌هایی مانند آرامید یا پارچه‌های دیرسوز استفاده شود که عایق حرارت است تا گرمای ایجادشده بر روی بدنه را به دست منتقل نکند.

دستکش چرمی‌ جوشکاری چیست؟

برای تولید انواع دستکش جوشکاری از مواد مختلفی استفاده می‌کنند که یکی از رایجترین آن‌ها چرم است. دستکش چرمی‌ جوشکاری در برابر حرارت‌های شدید و دما‌های بالا مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد و با شرایط آب و هوایی مختلف سازگار است. این نوع از دستکش‌ها به خوبی با سایز دست هماهنگی پیدا کرده و به انگشتان می‌چسبند؛ در نتیجه برای انجام کارهای ظریف و دقیق گزینه مناسبی به شمار می‌روند. دقت داشته باشید که جنس و کیفیت چرم در میزان مقاومت دستکش در برابر حرارت بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین حتما خرید خود را از جایی انجام دهید که از چرم مرغوب استفاده می‌کند.

دستکش مقاوم در برابر حرارت

بسیاری از افرادی که در نانوایی‌ها، کوره‌ها یا کارگاه‌های شیشه گری و آهن‌بری کار می‌کنند، به طور دائمی‌ در معرض حرارت هستند. به ویژه زمانی که دست خود را در کوره فرو می‌کنند تا یک وسیله را در آن قرار داده یا از آن بیرون آورند، حرارت بسیار زیاد می‌تواند به پوست آن‌ها آسیب جدی وارد کند. به همین دلیل در چنین مواقعی استفاده از دستکش مقاوم در برابر حرارت توصیه می‌شود؛ این مدل دستکش‌ها برای آتش نشان‌ها هم مناسب هستند. اما در چنین مواردی معمولا با رویه‌های آلومینیومی‌ یا فلزی ساخته می‌شوند که بتوانند به راحتی حرارت ایجادشده را منعکس کنند.

استاندارد ساخت انواع دستکش جوشکاری

در ساخت دستکش ایمنی جوشکاری معمولا از استانداردهای EN 12477:2001، EN 407:2004 و EN 12477:2001 استفاده می‌شود. بر طبق این استانداردها، رویه و کفی انواع دستکش جوشکاری باید دارای لایه‌های تقویت شده‌ای باشند که مانع از انتقال حرارت به دستان می‌شوند. علاوه بر این، استانداردهای دستکش جوشکاری هوبارت ماده به کار رفته در ساخت کفی و ساق این دستکش‌های ایمنی را هم تعیین می‌کنند که در برابر گرما، جرقه و آتش کاملا ایمن است.

استعلام قیمت یا سفارش محصول

قیمت دستکش چرمی جوشکاری

قیمت دستکش جوشکاری بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود که یکی از مهمترین آن‌ها نوع دستکش ایمنی جوشکاری است. به طور معمول دستکش‌هایی که ساق بلندی دارند، با قیمت بالاتری در مقایسه با دستکش جوشکاری ساق کوتاه عرضه می‌شوند.

قیمت انواع دستکش جوشکاری بستگی به نوع چرم یا الیافی که برای ساخت آن‌ها استفاده شده دارد و برای دستکش‌هایی از جنس چرم طبیعی، بیشتر است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دستکش چرمی جوشکاری نسوز  با ما در ابزاری ها تماس بگیرید.

4.5/5 – (2 امتیاز)

4 دیدگاه در “دستکش چرمی جوشکاری

  1. رمضان مطیع گفت:

    ممنون بابت اجناس مرغوبتون ما واقعا از کیفیت دستکش ها راضی بودیم.
    خدا به شما برکت بدهد.

    1. ابزاری ها گفت:

      سلام و احترام
      تلاش ما جلب رضایت شماست. موفق باشید

  2. حسن فتحی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    بنده به تعداد 1000 تا از محصول دستکش جوشکاری GL10 میخواهم باید چیکار کنم؟ قیمت میدهید؟

    1. ابزاری ها گفت:

      با سلام و وقت به خیر خدمت شما دوست عزیز
      لطفا با شماره های درج شده، تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و یا فرم سفارش دستکش عمده را تکمیل و ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *