قیمت دستکش ضد برش

دستکش ضد برش در بسیاری از صنایع یا حتی منازل به کار می‌رود و می‌تواند یک محصول بسیار عالی برای حفاظت از دستان شما در برابر چاقو، اره یا هرگونه وسیله نوک تیز دیگر باشد. فروشگاه ابزاری ها در زمینه فروش انواع دستکش ایمنی ضد برش با بهترین قیمت فعالیت می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت عمده دستکش ضد برش هم با ما در ابزاری ها تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا میزان مقاومت همه دستکش‌های ضد برش یکسان است؟

خیر. با توجه به نسبت ترکیبات و ساختار انواع دستکش ضد برش، سطح مقاومت آن‌ها در برابر اجسام تیز و برنده متفاوت خواهد بود.

کاربرد دستکش ضد برش چیست؟

دستکش کار ضد برش برای جابجایی تجهیزات شیشه ای، باغبانی، کار با سیم‌های مسی، مونتاژ قطعات، آشپزی، گردشگری، ساخت فلزات و قصابی مناسب هستند.

دستکش ضد برش چیست؟

دستکش ضد برش یکی از انواع دستکش کار است که از الیاف پلی اتیلن، سیم استیل و فایبر گلاس ساخته می‌شود. وجود ساختار فلزی در تولید دستکش ضد برش باعث شده که دستکش کار ضد برش تا حد زیادی در برابر ضربات و فشارهای ناگهانی چاقو یا اره مقاوم شود. به این ترتیب بتواند از دستان و انگشتان شما هم در برابر بریده یا قطع شدن محافظت کند.

انواع دستکش ضد برش بر اساس استاندارد EN388 ساخته می‌شود که باعث شده در برابر خطرات فیزیکی و مکانیکی تا حد زیادی از دستان شما محافظت کرده و در برابر پارگی هم مقاومت بالایی داشته باشد.

دستکش ایمنی ضد برش

مزیت استفاده از دستکش ضد برش

دستکش ضد برش یکی از انواع تجهیزات محافظ شخصی یا PPE است که برای مراقبت از دست‌ها در برابر بریدگی، قطع شدگی، جراحت، پارگی یا سوراخ شدن پوست استفاده می‌شود. با استفاده از انواع دستکش ایمنی ضد برش می‌توانید به راحتی با وسایل تیزی مانند چاقو، اره، تیغه، شیشه و فلزات کار کرده یا اینکه در صنایع برش فلزات، نساجی، ساخت ابزار و بسته بندی، ایمنی کارگران خود را حفظ کنید.

ویژگی دستکش فلزی ضد برش

  • مقاوم در برابر پارگی و خراشیدگی
  • ساخته شده از الیاف و ترکیبات مقاوم در برابر اجسام برنده
  • دارای قطر و ضخامت بسیار زیادی در قسمت‌های مختلف
  • حاوی توری‌ها و الیاف فلزی برای افزایش مقاومت برشی
  • دارای خاصیت ضد لغزش برای جلوگیری از لیز خوردن اجسام نوک تیز در دست
  • پوشش دادن تمامی قسمت‌های دست برای محافظت از آن‌ها
  • حاوی پوشش‌های لاتکس، نیتریل یا پلی اورتان برای ایجاد چنگش مناسب

جنس دستکش ضد برش چیست؟

مهمترین سوال اینجا است که استفاده از چه موادی در ساختار این دستکش‌های ایمنی باعث شده که در برابر اجسام تیز و برنده مقاومت زیادی از خود نشان دهند یا جنس دستکش ضد برش چیست. به طور معمول از لاستیک طبیعی یا مصنوعی مانند پلی استر، لاتکس و نیتریل برای ساخت دستکش‌های ضد برش استفاده شده که می‌توانند مقاومت کفی را در برابر عوامل برنده تا حد زیادی افزایش دهند. علاوه بر این در ساختار این دستکش‌های ایمنی از مواد کامپوزیتی در ترکیب با مش‌های فولادی، نخ‌های مصنوعی، فایبرگلاس و کفی‌های ژله‌ای هم استفاده شده که ویژگی‌های همه آن‌ها برای افزایش ایمنی در برابر ابزارهای برندها بهبود یافته است. فروشگاه ابزاری ها در زمینه تولید و فروش دستکش ضد برش با بهترین قیمت فعالیت دارد و از متریال باکیفیتی در ساخت این دستکش‌های صنعتی استفاده می‌کند.

علت ضد برش بودن

دستکش ضد برش فلزی دارای ضخامت و قطر زیادی در قسمت‌های کفی و انگشتان است که نفوذ اجسام نوک تیز را تا حد زیادی دشوار می‌کند. علاوه بر این، در ساختار دستکش ایمنی ضد برش چاقو و اره از مواد پلاستیکی استفاده شده که مقاومت برشی بسیار بالایی دارند و در نتیجه در برابر پارگی بسیار مقاوم هستند.

دلیل سومی که باعث شده دستکش کار ضد برش در برابر اجسام برنده مقاوم باشد، استفاده از الیاف فلزی فولاد ضد زنگ در کنار موادی مانند فایبر گلاس و سنتتیک در ساختار آن است که توانسته در بهبود مقاومت برشی این محصول نقش به سزایی داشته باشد.

انواع دستکش ایمنی ضد برش

فروش دستکش ضد برش در انواع مختلفی انجام می‌شود که معمولا از نظر ساختاری با هم متفاوت هستند. برای مثال دستکش ضد برش فلزی یا زنجیری، دارای مفتول‌های آهنی است که به صورت زنجیر در هم پیچیده شده‌اند و می‌توانند برای کار در کشتارگاه‌ها یا کارگاه‌های شیشه‌بری مورداستفاده قرار بگیرند. علاوه بر این، به دلیل ترکیبات مختلفی که در تولید دستکش کار ضد برش استفاده می‌شود.

دستکش ضد برش سطوح مختلفی از مقاومت در برابر پارگی را از خود نشان می‌دهند که معیارهای برای طبقه‌بندی آن‌ها خواهد بود. یک نمونه دیگر از این دستکش ایمنی، دستکش قصابی است که معمولا الیاف فلزی ندارد و مقاومت پایین‌تری از دستکش‌های ضد برش از خود نشان می‌دهد.

جنس دستکش ضد برش چیست؟

مهمترین سوال اینجا است که استفاده از چه موادی در ساختار این دستکش‌های ایمنی باعث شده که در برابر اجسام تیز و برنده مقاومت زیادی از خود نشان دهند یا جنس دستکش ضد برش چیست. به طور معمول از لاستیک طبیعی یا مصنوعی مانند پلی استر، لاتکس و نیتریل برای ساخت دستکش‌های ضد برش استفاده شده که می‌توانند مقاومت کفی را در برابر عوامل برنده تا حد زیادی افزایش دهند. علاوه بر این در ساختار این دستکش‌های ایمنی از مواد کامپوزیتی در ترکیب با مش‌های فولادی، نخ‌های مصنوعی، فایبرگلاس و کفی‌های ژله‌ای هم استفاده شده که ویژگی‌های همه آن‌ها برای افزایش ایمنی در برابر ابزارهای برندها بهبود یافته است. فروشگاه ابزاری ها در زمینه تولید و فروش دستکش ضد برش با بهترین قیمت فعالیت دارد و از متریال باکیفیتی در ساخت این دستکش‌های صنعتی استفاده می‌کند.

استاندارد EN388 در دستکش ضد برش چیست؟

استاندارد EN388 یکی از سطوح استاندارد برای انواع دستکش ایمنی است که تعیین کننده میزان حفاظت آن‌ها در برابر انواع خطرات مکانیکی و فیزیکی مانند برش، سوراخ شدن، سایش و پارگی است. بنابراین در زمان خرید انواع دستکش ضد برش فلزی یا پلاستیکی باید به این نکته دقت کنید که حتما این استاندارد در تولید آن رعایت شده باشد. در این صورت مطمئن خواهید شد که خطراتی مانند پاره شدن، سوراخ شدن، ساییدگی، بریده شدن و … دستکش و در نتیجه دستان شما را تهدید نمی‌‌کند.

مشخصات دستکش ضد برش

  • مقاومت بسیار بالا در برابر اجسام نوک تیز
  • دارای بافت انعطاف پذیر و راحت
  • ایجاد گردش هوا و جلوگیری از عرق کردن دستان
  • ساخته شده از الیاف ضد حساسیت
  • مناسب برای استفاده طولانی مدت
  • مقاوم در برابر ساییدگی
  • پوشش تمامی‌ قسمت‌های ساخت
  • دارای لایه‌های تقویت شده

تولیدکننده دستکش کار ضد برش

دستکش ایمنی ضد برش دارای سطوح حفاظتی مختلفی است؛ به همین دلیل تولیدکننده دستکش ضد برش باید این محصولات را بر اساس سطوح استاندارد طبقه بندی کرده و با بهترین متریال بسازد. از سوی دیگر گفته شده که خرید دستکش‌های ایمنی ضد برش از تولیدکننده بسیار بهتر است؛ زیرا قیمت مناسبتری داشته و در عین حال شما می‌توانید سفارش ساخت این دستکش‌ها را بر اساس مشخصات دلخواه به آن‌ها بدهید.

از سوی دیگر هیچ گونه محدودیتی برای تعداد جفت‌های دستکش وجود ندارد و می‌توانید خرید عمده دستکش کار را با خیال راحت انجام دهید. ابزاری‌ها به عنوان تولیدکننده انواع دستکش ایمنی، می‌تواند دستکش‌های ضد برش را با بهترین کیفیت و جنس بسیار مرغوب به شما عرضه کند.

کاربرد دستکش ضد برش

  • صنایع غذایی، رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها
  • باغ و گلخانه
  • کار با سیم‌های فلزی
  • جابجایی فلزات و شیشه‌های دارای لبه تیز
  • قصابی و کشتارگاه‌ها
  • جواهرسازی و طلاسازی

بهترین دستکش ضد برش چیست؟

در زمان خرید دستکش ضد برش باید به یاد داشته باشید که بهترین دستکش ایمنی مقاوم در برابر برش، بر اساس نوع کاربرد موردنظر شما تعیین می‌شود. برای مثال در کاربرد‌های قصابی، بهترین گزینه دستکش ایمنی فلزی ضد برش است. اما برای کاربرد‌های باغبانی توصیه می‌شود که از دستکش‌های کف مواد استفاده کنید که در مواجهه با کود‌ها و مواد شیمیایی هم از دستان شما محافظت خواهند کرد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دستکش ایمنی ضد برش

برای اینکه بتوانید بهترین دستکش ضد برش را متناسب با کاربرد موردنظر خود تهیه کنید، نیاز است که برخی نکات را در نظر داشته باشید. برای مثال باید موارد زیر را در زمان خرید ارزیابی کنید:

  • در ابتدا باید به الیاف دستکش توجه کنید و دقت داشته باشید که ضمن داشتن انعطاف پذیری مناسب، بافت بسیار محکمی‌ هم داشته باشد
  • سایز دستکش را بررسی کرده و مطمئن شوید که خیلی گشاد یا تنگ نیست.
  • میزان انعطاف پذیری دستکش را ارزیابی کرده و محصولی را انتخاب کنید که در زمان انجام کار، محدودیتی برای حرکت راحت دستان ایجاد نمی‌کند.
  • وجود استاندارد‌ها را بررسی کرده و مطمئن شوید که علامت‌های استاندارد بر روی بسته بندی وجود دارند.
  • میزان تنفس و گردش هوا را در دستکش بررسی کرده و مطمئن شوید که دستانتان بیش از حد عرق نمی‌کنند.

استعلام قیمت یا سفارش محصول

قیمت دستکش ضد برش

قیمت دستکش ضد برش بر اساس سطح مقاومتی که این نوع دستکش کار از خود نشان می‌دهد، تعیین می‌شود. برای مثال قیمت دستکش ضد برش فلزی به دلیل ساختار خاص آن در مقایسه با دیگر انواع بیشتر است. علاوه بر این، قیمت این دستکش‌ها در فروش عمده دستکش ضد برش هم تا حد زیادی کمتر می‌شود و باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. در صورت نیاز به خرید و مشاهده انواع دستکش کار به صفحه مرکز خرید دستکش کار مراجعه کنید.

4.5/5 – (2 امتیاز)

2 دیدگاه در “دستکش ضد برش

  1. صنایع ساختمانی گفت:

    سلام وقت به خیر
    آیا در صورت خرید عمده دستکش ضد برش در تعداد بالا، تخفیف مناسبی میدید؟

    1. ابزاری ها گفت:

      با سلام و احترام.
      بله دوست عزیز. لطفا سفارش خود را از طریق فرم سفارش عمده دستکش، ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *